HYGGLO!

2009-12-30, 15:52:42 / Kategori: Allmänt
Beställde för ett tag sen lite varor från Vistaprint. De gör almanackor, visitkort, tryck på muggar, kläder osv. När jag höll på där så råkade jag klicka fel, så det blev dubletter av en kalender. Insåg inte mitt misstag förrän ordern var genomförd.

Mailade kundservice och frågade om de kunde ta bort en av kalendrarna från min beställning. Igår fick jag ett mail där de svarade att de tyvärr inte kan ändra i ordrarna, eftersom det mesta sköts elektroniskt. Däremot var de vänliga nog att ge mig pengar tillbaka, trots att jag redan fått mina beställda varor! 90 kr ska betalas tillbaka till mitt konto. Detta för att de beklagade att mitt önskemål inte gick att genomföra.

Det tycker i alla fall jag var himla hygglo!

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-12-30 / 20:04:55

Bra service - sånt gillar vi! kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: