I ♥ DECEMBER

2009-12-02, 10:37:31 / Kategori: Allmänt
Idag är det en minst lika fin dag som igår, solen fullkomligt spyr ut allt den har hållt tillbaka under november månad! Jag blir sååå glad :) Måste gå ut och gå en promenad idag också, trots att det är 4 minusgrader. Och man får nog trippa försiktigt så man inte halkar med barnvagn och allt...

Har nyss käkat ägg och baconfrukost, och sitter nu och dricker det nya kaffet jag köpte igår - wienermelange. Hur gott som helst, smakar inte så mycket kaffe... När alla matrutiner är överstökade så ska jag ut och hämta tomtelådor och allt vad det är.

Igår ringde förresten golvläggaren och frågade om jag ville ha mitt nya köksgolv innan jul. Nej tack sa jag. Inte. Klart att jag vill ha det innan jul! Så den 21 kommer han och röjer om i köket. Ska bli riktigt spännande att se hur det där rutiga golvet gör sig. Tänk om jag hatar det när det väl är på plats? Jobbigt läge... Hela julen förstörd för att man har ett rutigt golv i köket...
Hallen ska ju också bli färdig innan jul, så här blir nog kanonfint!

Nu sitter lilleman och drar sig i öronen, vilket brukar betyda att han är trött... Tycker dock han borde låta bli att dra i de öronen, det är ju inte direkt så att de behöver böjas framåt mer :) Lille godisen ♥ Idag fick jag sovmorgon till kl 9, det var inte alls dumt.

Förresten... Har ni smeknamn på era barn? Alltså, inte på era barns namn, utan nåt annat smeknamn som nu typ har hittat på själva? Vi har ett jättekonstigt, och jag vet inte ens var det kom ifrån. Men vi har kallat Elliot för Bissebassen ända sedan han var liten :) Konstigt, jag vet...
Nä dags att rycka ut innan öronen åker av!

Anonym
2009-12-02 / 22:25:01

Ett smeknamn på Amandas namn som vi har är "Mandis"

Annars kaller vi henne snuttepnuttan,snorpan...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: