JAG FICK EN AWARD...

2009-12-03, 10:49:36 / Kategori: Allmänt
... för ganska längesen av Carolina. Men har helt glömt av den, tills det slog mig alldeles nyss.

 

 

För att "få ta del" av denna award så ska jag berätta 10 saker om mig själv... Misstänker att det då helst ska vara några smaskiga hemligheter som ni läsare kan gotta er i :) Vi får väl se vad jag kan komma på...

 

 

♥ Jag har fågel- och fjärilsfobi. Tycker det är äckligt med saker som flaxar och håller på...

♥ Jag är perfektionist, självkritisk och pedantisk. Mycket jobbig kombination som ni kanske förstår.

♥ Kan ha väldigt kort stubin och tända till på alla tio, men det går lika snabbt över. Oftast. Eller ibland.

♥ Drömmer om att flytta till solen...

♥ Har inget körkort! Hahaha :)

♥ Blev tillsammans med syrran blåsta på alla våra fickpengar på en Turkietsemester för många år sedan, redan efter typ halva veckan!

♥ Har aldrig legat på sjukhus, förutom när kidsen föddes såklart.

♥ Vill gärna göra coverups på mina två gamla tatueringar!

♥ Skulle vilja vinna snuskigt mycket pengar så att jag aldrig mer behövde jobba. Japp, så lat är jag!

♥ Är väldigt kluven i barnfrågan. Vill jag ha ett barn till? Eller inte? Eller? Kanske... Njae...

 

Haha, så mycket smaskigt blev det inte. Har väl ett alldeles för tråkigt liv helt enkelt :)


Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-12-03 / 14:53:33

10 härliga fakta vi inte visste:) Kul!



Allt är bra med oss förutom att Leo är sjuk i sin lilla mage idag. Mindre roligt för oss båda... haha



Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-12-03 / 17:54:29

Så kul med fakta om dig! :-)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: