KISSA PÅ SIG-VARNING :)

2009-12-22, 22:37:05 / Kategori: Allmänt
Idag har jag skrattat så att tårarna sprutade, och så att jag nästan kissade i byxorna :) Bara för att jag har helt menlös, torr humor.

Ni vet den där nummerupplysningen eller vad det är, där man kan fråga preciiiis vad man vill. 11811 är numret dit. Jag provade att fråga "Vem är Maria Karlzon i ........." Observera att detta gjorde jag på bussen hem från stan, i hopp om att förtränga spylukten eftersom någon hade spytt ner halva bussen :(

Det tog en stund, sen kom svaret. Håll i er nu!

" 118100 tror att Maria Karlzon är en positiv och snäll tjej som har ett bra självförtroende och är populär bland killarna."


So far so good, det där kunde ju stämma ganska bra i alla fall.

"Vi tror att Maria tycker om att umgås med sin vän Kajsa, och sina andra vänner."


Kajsa?! Vem fan är Kajsa??!! Börjar ana att det är på väg att spåra ur...

"Hon gillar också att spela TV-spel och att se på isdans. Ha en trevlig helg!"

TV-spel, javisst. Men isdans?! Var f*n fick de det ifrån? Hahaha!! Jo men 118100 känns som en mycket pålitlig källa! Satt och småfnissade lite för mig själv på bussen :)


När vi skulle åka till Maxi och köpa gran ikväll fick jag för mig att fråga vem Jocke är. Formulerade frågan på samma sätt, med efternamn och var han bor.
Gode himmel säger jag bara... Jag höll på att kissa på mig i bilen, och jag kunde inte sluta garva. Skulle läsa upp sms:et högt för Jocke, men jag bara stakade mig och skrattade så att tårarna sprutade :)

"118100 tror att Joakim Eliasson i ...... är en snäll, glad  och rolig kille som älskar att leka i klätterställningar. Hans största passion i livet är skördetröskor."

Ja dra mig baklänges i en liten vagn... Jag garvar lika mycket nu som innan! Älskar att leka i klätterställningar?! Var får de allt ifrån? De måste vara pårökta hela högen hahaha!!!

Carolina - Har Julkalender i bloggen!
BLOGG: http://carolina1979.se 2009-12-22 / 23:33:37

Hahahaha- tack för dagens asgarv! ;) kram

Karin
BLOGG: http://ksliv.blogg.se/ 2009-12-23 / 14:46:00

HAHAHA! Skördetröskor? ;] Idag trillade vinsten ner i min brevlåda, superfina! Tack så hemskt mycket och GOD JUL! :D




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: