SLÄNG DIG I VÄGGEN OBAMA!

2009-12-12, 00:22:44 / Kategori: Allmänt
För jag har minsann fått ett Nobelpris jag med. Fast min inbjudan till festen i Oslo måste ha kommit bort i posten. Antar att den norska postgången inte är att lita på ;)

 

Den här underbara presenten fick jag av rara Carolina!

 

Tycker alltid det är roligt när man får lite cred som mamma! För det är bannemej inte alltid en dans på rosor. Ibland vill man bara gå och gräva ner sig i skogen. Men det övervägs naturligtvis av alla underbara ögonblick man får dela med sina barn ♥

 

Jag är stolt över mina barn, härifrån till evigheten ♥

Jag är stolt över att se vilken underbar tjej Tindra har blivit, och det är ju trots allt jag som mamma (och hennes pappa mfl såklart!) som har format henne till den hon är idag.

 

Jag är också övertygad om att lille Elliot kommer bli en gó kille med ett stort hjärta. Jag ska göra allt som står i min makt för att hjälpa honom på vägen.

 

♥ Älskar Er mina godisar, Tindra & Elliot ♥





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: