VAD I H-VETE VAR DET?! *äckelvarning*

2009-12-21, 22:25:39 / Kategori: Allmänt
Igår när jag skulle pensla mina lussekatter innan de åkte in i ugnen så hände det nåt vansinnigt äckligt... Får kräkkväljningar nu igen när jag tänker på det...

Knäckte ett ägg i ett litet glas, och skulle just ta bort navelsträngen (ni vet den där slemmiga tråden som sitter fast i gulan...) Då ploppar det fram en liten vit... klump... Den var kanske ca 2 cm lång, och formad som ett litet, litet ägg. Jag fick nästan panik och ville helst kräkas där jag stog.

Efter att ha haft rysningar i en kvart ungefär och kväljningar utan dess like, så skulle jag spola ner ägget i diskhon. Alla som har försökt det nån gång vet att det liksom inte vill slinka ner av sig själv, utan ibland får man hjälpa det lite på traven ner genom hålen.
Jag tar en kniv, och av någon bisarr anledning får jag för mig att peta på klumpen och se vilken konsistens den har. Hmm... Ingen bra idé! Den var typ hård och slemmig. Usch, nu vill jag kräkas igen...

Måste sluta skriva om det här, det var alldeles för osmakligt! Men vad sjutton var det?! En tvilling? HUÄÄ!!!

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2009-12-22 / 08:44:06

Men fy, fy... Kräks... Ryser..




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: