VILKEN RUSNING :)

2009-12-15, 21:22:32 / Kategori: Allmänt
Hmm... Kanske borde haft lite längre tid på den lilla utlottningen, för nu var det bara två som var med :) Eller så var det så att det var bara två som tyckte att mina små trasor var fina. Hahaha, det blev ingen megaegotripp direkt i så fall.

Kanske kommer det ut fler om ett tag, efter jul, med andra teman :)

Vinnaren blev i alla fall Karin.
GRATTIS!
♥ ♥ ♥

Maila din adress till mig ([email protected]) så lägger jag dem på lådan så fort jag kan!


Nu skulle jag lagt in en bild på slumpvalsgeneratorn här, men det funkar inte. Så jag hoppas istället att ni litar på mig att jag inte fuskat :)



Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-12-16 / 12:56:57

Du borde ha längre tid jag missade dessa syper fina trasor.

Kanske kan jag fjeska med dig ändå???

Karin
BLOGG: http://ksliv.blogg.se/ 2009-12-21 / 19:05:49

Tjoho! Vad roligt att jag vann! Tack så hemskt mycket. Har mailart min adress till dig nu :] Förlåt för försentingen. Kramar




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: