ÅH SOFFAN...

2009-02-27, 14:20:40 / Kategori: Allmänt
Mina planer om att hämta Tindra i skolan, gå en sväng till 7eleven och köpa nåt mumsigt, och sedan dundra hem och slappa gick ju totalt i stöpet! När jag kom till skolan ville Tindras pojkvän följa med hem till oss. Nu sitter man här med två galningar. I och för sig så håller de sig lugna, nu tittar de på film. Om en stund ska de få spela Star wars på PS2.
Men det blir ändå inte samma sak som när man är "ensam". Då hade jag kastat mig i soffan är jag kom hem. Kan inte riktigt med det nu när vi har "gäster". Dock skulle min rygg gilla det minst lika mycket som jag...

Våren kom tillbaka idag i alla fall. De små snödropparna i rabatten utanför är så fina. Hoppas det blir en lika tidig och varm vår som förra året. Jag längtar redan tills jag kan ta fram möblerna på balkongen och sätta mig där med en kopp kaffe i lä i solen. Längtar också till fram i maj, juni då jag kan sitta där ute och Elliot kan ligga i sin korg och sova strax innanför dörren i köket. Mysigt!

Nähä, jag får väl aktivera mig på nåt sätt så att jag inte framstår som en dålig morsa...

Marie
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-27 / 14:37:03

Jag har tom sett en nyckelpiga..försökte fånga den på kort med mobilen men blev så dåligt...Underbart med denna vår känsla..Men jag måste sitta inne o jobba :o(

Anonym
2009-02-27 / 16:21:40

KLart namnet gör halva grejen ;);) När kommer er prins?

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-27 / 17:21:17

Jo våren kanske är lite tidigare här nere. Underbart iaf att kunna vara ute,även fast det är med en filt över sig. Älskar att vara ute. Tyvärr är det inte så skoj längre med hunden,men det är ju ett måste.



Men måtte dessa sammandragningar ge me sig. Måste fråga BM på tisdag om det ska vara såhär. Varit helt stenhård över magen hela dagen idag också :o(

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-02-27 / 17:22:32

Lägg dig på soffan och vila, kvinna! Du är gravid! ;o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: