CAROLINA STRIKES AGAIN!

2009-02-12, 18:16:50 / Kategori: Allmänt
Carolina utmanar mig igen, och jag måste naturligtvis anta utmaningen.

REGLER
1.
Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!


7 sanningar om mig
1. Jag har varit cheerleader för Frölunda Indians och dansat inför ett fullsatt Scandinavium.
2. När jag bodde i Norge påstås det att jag på fyllan tillsammans med en vän hoppade i en liten hoppborg för barn som tydligen gick sönder...
3. Jag skäms inte en sekund för att mina barn föds med kejsarsnitt!
4. Jag äter alltid upp pommes fritsen (eller hur det stavas) först innan jag börjar på hamburgaren.
5. Jag ska skaffa tatuering nr tre, eller göra en cover up när lille Tjabo har kommit ur magen.
6. Drömmer om att en dag kunna bosätta mig utomlands i sol och värme.
7. Har hoppat bungyjump från Eriksberg ca 84 m.


Jag utmanar

- Alla som vågar!










» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: