DET HÄR GÅR INTE

2009-02-06, 08:41:50 / Kategori: Allmänt
Igår var den tillbaka igen. Den tillfälliga tinitusen. Det var som att trycka på en ON-knapp, så plötsligt kom det igår vid 21-tiden. BZZZZZZ....... Dessutom tog det till riktigt jävla ordentligt igår, och var inga korta toner, utan en enda lång baston som aldrig tog slut. Tog Alvedon och Sinova, men utan resultat. Till slut fick jag lyssna på musik i det örat som surrade, för annars hade jag blivit fullkomligt galen. Somnade nästan till, och efter ca 1.5 tim så hade ljudet i alla fall dämpat sig så pass att jag kunde ta ut hörluren.
Imorse när jag vaknade så var ljudet borta, Gudskelov! Men så här kan jag ju inte ha det, så jag har fått tid på VC idag kl 11. Måste kolla upp det. Sköterskan sa att det kan vara vätska bakom trumhinnan som spökar. Vi får se vad farbror doktorn säger när han kikar in.

Här har det då kommit mer snö, men naturligtvis blöt sådan. SKITVÄDER! Igår när jag hämtade Tindrisen i skolan så var hon som en dränkt katt. Som om någon hade spolat ner henne i toaletten.
Idag ska jag hämta henne tidigt, redan efter lunch, och så ska vi hem och baka lite innan hon ska med sin pappa till Skåne.
För mig och darlingen står målning av vardagsrum på dagordningen i helgen. Är verkligen inte alls sugen, men jag vill ha det gjort innan Tjabo kommer. Tål inte att se de här gallgröna väggarna mer.

Nu ska jag hoppa i duschen så att håret hinner torka innan jag ska till läkaren. Annars får man ju hjärnhinneinflammation, det visste ni väl?!

Hej så länge!


Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-02-06 / 09:24:21

Tinitus det har även jag kommer och går. Har la fått det efter allt jobb med skrikiga barn på dagis. 9 år har jag jobbat me de ojojoj.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-02-06 / 16:57:00

Vad jobbigt! Hoppas att det inte är tinnitus utan något annat som går att bota!



kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: