GOD MORGON. IGEN...

2009-02-16, 13:26:22 / Kategori: Allmänt
Sådär, nu har jag sovit ett par timmar. Känner mig lite mer som en människa, men skulle nog ändå kunna sova ännu mer. Men nu kändes det som att det var dags att gå upp och äta om inte annat. Kanske även göra nån nytta här hemma. Å andra sidan fastnade jag  ju här nu, så vi får väl se hur det blir med det...
Det blev i alla fall aningen bättre i rygg och bäcken. När jag hade lämnat Tindra i skolan imorse var det knappt att jag kunde ta mig hem. Det gick verkligen inte undan kan jag lova!

Imorgon tänkte jag börja nedräkningen här på bloggen. Då får ni hänga med!

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-16 / 13:28:57

Jo tack vi mår bara bra. Men som du skriver så börjar saker och ting att bli lite jobbigare. Trött på mornarna när man ska upp,just nu känner jag verkligen för en tupplur men den möjligheten har ju inte jag tyvärr då jag sitter på jobbet hela dagarna mellan 07.30-16.30. Annars hade jag LÄTT tagit mig en "powernap".Är riktigt svartis på dig :)

Idag hade jag velat vila lite efter jobb,men eftersom killen jobbade på Alla Hjärtans Dag så blir det bio ikväll.Men ser fram emot de också.

Händer annars idag?!



Kram ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: