GRÅ TORSDAG

2009-02-05, 14:30:30 / Kategori: Allmänt
Idag har det varit en väldigt grå dag som bara har flytit på utan några spännande händelser. Satt och surfade i förmiddags när mina föräldrar ringde och frågade om jag ville följa med in till stan. I brist på annat och för att inte fastna framför datorn hela dagen så hängde jag på, trots att jag inte hade några som helst ärenden att göra.
Det jag gjorde i stan var att äta en cheeseburgare och en vaniljshake på McDonalds, och så köpte jag varsin semla till Tindris och mig som vi åt när vi kom hem.

Nu leker Tindra i sitt rum med alla sina Pet shopdjur, och jag sitter här och gäspar. Ikväll kommer ett par kompisar på fika med sina tre barn. Får ta och rycka upp mig så jag inte är helt apatisk när de kommer. Hinner kanske vila en stund på soffan innan.

Fick hem tre paket med bebiskläder från Tradera idag också. Nu har vi så vi klarar oss ett tag framöver. Idag var det mest byxor som kom, det var det vi hade dåligt med. Alla kläderna var jättefina, och jag bara älskar de där små plyschbrallorna!



Tjabo kommer bli värsta plyschungen.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-02-05 / 15:31:24

Plysch är underbart! :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: