HÄR SITTER JAG

2009-02-11, 20:39:40 / Kategori: Allmänt
Skrev ju tidigare att jag kände mig på dåligt humör, och att det nog fick bli sängen tidigt ikväll. Istället blev det utpsykning av min stackars sambo, som nu han har gått och lagt sig. Han fick en utskällning om att han går mig på nerverna stackaren... Och han vet tydligen bättre vid det här laget än att stanna och fightas, så han flydde fältet.

Fan alltså, de här dåliga sömnlösa nätterna tär på kroppen alltså. Jag har ingen ork alls och vi ska inte tala om tålamodet. Det är tråkigt, för jag kan ju inte hjälpa det. Ja ja, vi är i alla fall på slutspurten nu, snart ser vi mållinjen. Bara att bita ihop den sista tiden.

Kanske ska jag trösta mig med en Dubbelnougat??

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-02-11 / 21:15:21

Hm...låter juh inte alltför roligt! Och jag är ledsen om jag låter negativ men jag tror inte du får mer sovet efter förlossningen heller. Iaf inte första tiden... Men möjligtvis sover du lite bättre det lilla man ändå kan sova.



Hoppas du och sambon får bli sams igen och att ni får sova gott inatt.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: