SKUMBAD OCH DRÖMMER MIG BORT

2009-02-18, 12:37:02 / Kategori: Allmänt
Nyss uppkommen ur ett gigantiskt skumbad. Det är så jäkla skönt! Har helt fått dille på att bada nu för tiden, det är väldigt avslappnande. Helst ska badkaret svämma över av skum också.


  


Här i låg jag och lyssnade på en svinbra jazzplatta som jag funderar på att ta med till op-salen i april. Det är så himla skön, soft musik. Jag skulle själv uppskatta att födas till sån schysst musik. Nu vet vi ju i och för sig inte om Elliot tar efter sin pappa och blir hårdrockare. Ta i trä!!



Denna cd:n rekommenderas varmt om man gillar lite skön cocktailjazz!

Nu ska jag nog dra fram symaskinen och börja sy på alla grejer till Elliot. Ska ju sy sängkläder till spjälisen två set, plus en del småsaker till vagnen när vi ska bädda i den. Lika bra att sätta igång!
Har de senaste dagarna fått för mig att jag måste packa BB-väskan. Är det nåt undermedvetet tro? Inte för att jag har några tecken på att killen vill kika ut redan nu, men det har bara varit en känsla som legat i bakhuvudet... Kan ju i alla fall skriva en lista på vad som ska med i väskan.





Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-02-18 / 13:28:57

Vad flitig du är! ^^ Jag sa också att jag skulle sy till lilleman när han låg i magen men jag kom mig aldrig för.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-18 / 13:32:02

Den boken köpte jag i Höllviken på en bokhandel, men du kan säkert hitta den på andra ställen. Får googla titeln :)



I paketet från BabyProffsen fick vi en blöjhink och en omgång påsar till den,napp,12pack blöjor,rabatter från Pampers och våtservetter. Så det var väl bra användbara saker.



Vad packar du i BB väskan? Vill också börja förbereda detta.

Skrivit några önskemål inför förlossningen?

Becca
BLOGG: http://pinkbecky.blogg.se/ 2009-02-19 / 12:19:43

mysigt med bad :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: