SÖMNLÖS SAMBO

2009-02-21, 12:02:36 / Kategori: Allmänt
Idag är det lördag och då ska man sova så länge man bara kan. Särskilt när Tindra inte är hemma, då får man ju verkligen passa på.
Men istället för en 6-åring som sprätter upp så har man en sambo på 31 som slår upp sina blå klockan åtta och går upp och börjar stöka. När han dessutom har väntat tillräckligt länge enligt hans egna tycke, då "smyger" han in till mig för att se om jag sover. Eftersom jag sover så lätt så väcker han ju mig. Galenpanna! Ska du sova länge till frågar han då. Nää, uppenbarligen inte.

Idag ska vi iväg och storhandla mat för nästa vecka. Ska även försöka lura med mig Jocke till Babyproffsen så att vi kan hämta det där startpaketet. Är nyfiken på den där blöjspannen, hoppas den är bra!

Får väl börja klä på mig så att vi kommer iväg sen. Hej så länge!


♥ 46 dagar kvar till bebis! ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: