SOVMORGON?

2009-02-09, 09:49:28 / Kategori: Allmänt
Imorse konstaterade jag att sovmorgon i ett barns värld inte betyder samma sak som i en vuxens. För mig är inte sovmorgon att få sova en halvtimme längre än i vanliga fall, då man ska upp och göra Tindra klar för skolan. Men i Tindras värld räcker det med 30 min extra sömn, sen är hon hur happy som helst över sin sovmorgon. Oj oj oj...

Helgen har varit full av fysiskt arbete, men nu är vardagsrummet äntligen klart! Blev superfräscht, dock vitare än vad vi trodde. Vi hade valt en färg med en aningen gråaktig nyans, men när vi klaskade på färgen på väggarna blev det i princip vitt. Dessutom köpte vi på tok för mycket färg, så bara halva 10 l burken gick åt.



Den underbara gröna färgen före extreme make over. Hur fasen har vi kunnat ha det så här i två år?!



Gallgrön skulle jag vilja kalla den här färgen...



Nu ser det ut så här! Tadaa!!






Nu ska vi bara hitta nåt schysst att hänga upp på väggen bakom soffan.


Dessa två möbler ska också införskaffas från IKEA, sen är rummet färdigt.









Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-02-09 / 09:57:04

Vad snyggt det blivit! :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-02-09 / 16:28:17

Tack så mycket vännen!



Vad fint ert vardagsrum blev, jag håller med dig om att den där smutsgröna färgen inte var så snygg! :)



Måste bara säga att jag blev förälskad i soffan! Den ser så mjuk och mysig ut, var har ni köpt den?



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: