SUGEN!

2009-02-11, 19:21:51 / Kategori: Allmänt
När man går runt och är höggravid och väntar på dagen då ens egen bebis ska ploppa ut, så blir man lite extra sjuk när man träffar andra människors små rosa knyten.
Hade en kompis här hemma på fika idag, och med sig hade hon dottern som var 5 veckor gammal. Sicken liten, liten varelse. Jag slutar aldrig att förundras över hur små de faktiskt är i början.
När de hade gått hem blev jag så himla bebissjuk att jag var tvungen att tvätta sängkläderna till spjälsängen så att jag kan bädda den.

Imorgon står det biobesök med Tindrisen på listan att göra. Vi ska se Chihuahuan från Beverly Hills efter önskemål från Tindra. Får väl se om jag kan hålla mig vaken hela filmen. Det brukar ju lyckas bara man har något att äta på hela tiden.
Har lovat henne att käka på gula måsen också före filmen.
Vi har verkligen inte levt upp till ordet Sportlov. Snarare tvärtom, vi har väl degat som aldrig förr denna veckan. Tindra går upp vid 8 och sätter på barnprogram, och sen masar jag mig upp vid halv tio. Pyamasen åker inte av förrän ett par timmar senare. Men det är det som är skönt när man är ledig, att slippa morgonstress.

Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med ikväll. Känner mig sur och lättretlig, så kanske är det bäst lägga sig ensam i sovrummet och morra en stund.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: