TILL ELLIOT

2009-02-17, 09:40:21 / Kategori: Allmänt
I brist på sysselsättning igår kväll sydde jag ett litet hjärta till Elliot som jag har satt uppe på hans kudde i spjälsängen.


E:et blev kanske inte så lyckat, men det får duga. Kan sy fler roliga figurer som jag kan lägga i hans säng.

Vad skönt det är att det är ljust nu på morgonen när man ska följa Tindra till skolan. För någon vecka sedan var det ju fortfarande mörkt och jävligt. Nu är det ljust, och man blir lite piggare. Idag tog det däremot emot att gå ut när jag såg hela minus 11.5 på termometern. Benen var som två isblock när jag kom hem.

När Tindra var mindre och fortfarande satt i vagnen så frös hon alltid om ögonen när det var kallt. Så på vintern fick vi lägga en filt rakt över ansiktet på henne, annars började hon grina. Sen låg hon där under, nöjd och varm om sina ögon.. Hahaha, barn alltså...

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-17 / 11:31:38

Hur har du gjort de fina hjärtat? Jag vill också vara så pysslig :)



Jag har sett filmen med Will Smith. Min sambo är film freak och jag har sett mycket :) Men på listan av filmer jag vill se finns "7 pounds", "Mammut" och "Benjamin Button"

Sett någon av dom?

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-02-17 / 12:48:27

Nej den har vi inte sett men pratat om att vi ska se den..kanske skulle ta det ikväll :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: