TVI TVI TVI

2009-02-13, 12:29:47 / Kategori: Allmänt
Kom just på att det är fredag den 13:e idag... Inte för att jag är skrockfull, men jag tycker ändå att fredag den 13:e är ett sånt illa klingande namn. Det låter elakt liksom. Hoppas inte denna dag har något utöver det vanliga att erbjuda, om det inte är av det positiva slaget vill säga.



Har ingen aning om vad det är med lillskiten i magen idag. Han har varit totalt galen hela förmiddagen och uppför sig inte alls passande. Vad har han att vara missnöjd över?? Kanske lite dåligt med plats i hans lägenhet nu, men ändå. Mat får han gratis, varmt och skönt är det och inga räkningar att betala. Jag hade i alla fall visat lite uppskattning...
Ska ta en kopp te nu, kanske även hämta boken och lägga mig i soffan och hoppas att terroristen snart är utmattad.




linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-02-13 / 15:10:00

Ja alla prover e ok, lite högt socker bara. bm idag sa att de e nåt som går ja ha säger jag konstigt då jag kännt mig son här i typ 3 veckor och att jag svimmar typ nu, håller på att svimma i hennes rum. Det e ingen som fattar, va fan ska jag gö?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: