HÅL, HÅL, HÅL

2009-01-11, 16:40:56 / Kategori: Allmänt
Det finns så många hål att stoppa pengarna i. Jag blir galen!!! Och jag får ännu mer panik när jag tänker på allt som är kvar att köpa till bebisen. Igår var jag inne i en affär och kollade vad regnskydd till vagnen kostar. 200 riksdaler! Funderar på att använda en svart sopsäck i plast, mycket billigare.
Funderar också på att avboka könsultraljudet och använda de pengarna till något vettigare. Samtidigt vill jag ju gärna kolla, men om det ska stå mellan att få veta könet eller att få ordning på vårt hem inför bebisens ankomst så är ju valet enkelt...

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-01-11 / 21:16:54

Jag läste ut sista delen av stieg larsson serien, efter som jag oxå har en sväng av läs och skriv tar det ett halvår för mig att läsa en bok.

E det din bok?? i så fall kanske jag kan låna den.



Jo allt kostar massor, men behöver man värkligen allt??




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: