ISOLERING

2009-01-12, 08:41:51 / Kategori: Allmänt
Natten har jag spenderat i Tindras säng. Hon sov i vår säng så att hon skulle slippa ligga i ett nymålat rum. Det luktade inte mycket, men vi gjorde så i alla fall. Dock så hamnade jag där inne istället, och detta pga en sambo som har börjat snarka som värsta fyllegrisen. Jag blir galen!!!
Han somnar dessutom alltid på i genomsnitt 2 minuter efter att han lagt huvudet på kudden, så jag hinner aldrig somna före honom. Strax därefter börjar timmerstockarna sågas. Jag gör mina tappra försök att putta på hans huvud, rycka i hans kudde, begrava hans ansikte under hans täcke och till sist börja sparka på hans ben. Allt till ingen nytta. Igår kunde jag inte göra nåt alls eftersom det låg ett barn i mitten och snusade. Så jag tog min kudde och sprang till Tindras rum och la mig. Min egen fristad, helt ljudisolerad från snarkningar och andra enerverande ljud.

Nu sitter jag och käkar frukost, och sen funderar jag på att sova ett par timmar faktiskt innan jag tar tag i Tindras rum och gör färdigt det sista där. Behöver handla lite småsaker dit, men hur ska det gå till när jag fått shoppingförbud av Jocke? Såna dumma idéer kan bara sammanfattas med ett ord - miffo!

linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-01-12 / 09:59:24

jag funderar på att åka och titta på en ny dator, va tror du Fredrik skulle säga om jag köpte en. hihihi.



och stieg larsson boken den första alltså måste man ge många kapitell innan den blir bra ...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: