JAG ÄR FAST

2009-01-16, 12:24:56 / Kategori: Allmänt
Inte bra att jag har hittat en sida på nätet med online spel. Man kan spela tex Othello, Yatzy, Alfapet mm mm. Förenat med livsfara att logga in där, för man fastnar liksom. Särskilt när man som jag är ganska dålig på allt man ger sig in på, och ständigt förlorar. Då utvecklar jag tvångstankar att jag måste vinna! Det går ju sådär bra...

Har inte gjort mycket vettigt idag, städat undan lite i köket bara. Men what the heck, det är ju fredag. Ikväll verkar Tindra ha bestämt att det är tacos på menyn, och så ska vi väl kolla på Let´s dance. Kollar ni på det? Vem är er favorit?
Personligen gillade jag nog mest Morgan Alling. Magnus Samuelsson överraskade också rejält, men på nåt sätt så såg det så sjukt bisarrt ut när han kastade runt med den där lilla danstjejen som om hon vore en gammal tubsocka.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: