PUH!

2009-01-20, 18:53:32 / Kategori: Allmänt
Så var äntligen spjälsängen som Gud glömde ute ur mitt hem igen! Tyckte allt det var lite pinsamt att åka dit, men han var så trevlig och det var inga sura miner alls. Man måste ju vara nöjd sa han. Så sant så sant. Jag hade grämt ihjäl mig om vi hade behållt sängen. Lägga en massa jobb på att slipa och måla och sånt. Jag har väl fullt upp med alla andra projekt som jag måste hinna innan april, och som jag uppenbarligen aldrig tar tag i.

Tänkte sy sängkläder, men måste ju ha exakta mått på täcke och kudde. Och sånt tänkte jag köpa i Ullared, när den resan nu blir av. Bilkräket har pajat och vi måste byta bensintank. Tjoff så rök där 1800 kr. Underbart! Tänk vad mycket bra man kunde handlat i Ullared för de pengarna.






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: