UTMANING!

2009-01-28, 11:30:01 / Kategori: Allmänt
Nu har jag blivit utmanad igen. Och man är ju inte sämre kvinna än att man antar alla utmaningar och sväljer dem med hull och hår.
Denna gången var det Carolina som utmanade mig att visa något personligt, nämligen badrumsskåpet. Nu har jag blivit vuxen och mogen, men i mina yngre dagar så var det lite av en "hobby" att snoka i andra människors badrumsskåp. Tyckte det var spännande att se vad folk hade sina skåp, och om det var ordning och reda och så.


Här ser man mitt skåp. Eftersom jag fick ett ryck i helgen och röjde ut allt skräp för att få plats till bebissaker, så är det väldigt tomt. Översta hyllan ska jag fylla med div salvor och sånt som bebisar behöver.



Jockes skåp. Han hävdar bestämt att de flesta sakerna är mina här. Eftersom vi bla kan se en plattång så får jag väl ge mig. Men det mesta är faktiskt hans, vad han än säger!



Till sist, skåpet under handfatet. Bara mina saker som ni kan se.

Jag utmanar ingen speciell, utan ni som känner er modiga att dela med er av ert innersta - go for it!

Sådär ja! Det var ju tur att jag nyss hade städat, för badrumsskåp har en tendens att se ut som ett världskrig efter ett tag.
Nu ska jag nog lägga mig i ett varmt bad och spela lite musik för Tjabo.

Puss & kram ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: