SPÄNNANDE!

2009-07-10, 22:30:11 / Kategori: Allmänt
Mina föräldrar var här ikväll och fikade. Vi satt i vardagsrummet och kollade på TV samtidigt. Elliot satt i både mormor och morfars knä, och han såg bara för rolig ut! Han såg ut som en liten gubbe, och han var fascinerad av TV:n.




Oj oj oj så spännande. Man kan tro att han ser på värsta skräckfilmen :)


Morfar och Ellioten. Elliot ser fortfarande lite halvrädd ut...



Idag har vi inte gjort så mycket. Tindra har lekt med en kompis hela dagen, och jag har plockat och plockat här hemma. Röjde ur kläder som Elliot växt ur bla. Känns som om det var igår jag gjorde det. Nu har jag börjat fylla på med det sista, snart är det dags att inhandla nytt, för i nästa storlek har vi ingenting.

Båda barnen sover nu. Blev ingen film för mig igår, jag fastnade vid datorn. Funderar på Benjamin Button ikväll, men jag får se. Den är ju så himla lång...

Elliot gör mer och mer ljud ifrån sig. Nu har han kommit på hur man tjuter riktigt högt och gälla toner. Det gör han därför i tid och otid när han blir förtjust och upphetsad. Nu ikväll när jag bar honom från skötbordet till sin säng så tjöt han till rakt i mitt öra. Kändes som trumhinnan skulle spricka :)


Frenetiskt tuggande på bitringen.


Har fått börja ge Elliot ersättning vid varje amning nu. Vet inte om han är inne i en tillväxtperiod eller om det är så att min mjölk börjar sina. Han äter på båda sidorna, sen äter han 110 ml ersättning direkt efteråt. Vi får se hur det utvecklar sig.
Idag gav jag honom två teskedar med morotspuré, vilket inte såg ut att vara någon hit. Han svalde snällt, men han rös i hela kroppen så där som bara barn kan göra :)




Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-07-10 / 23:19:45

Han kan väl inte göra höga ljud ifrån sig, han gnyr ju bara lite lätt.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-07-11 / 10:55:26

Haha, vad söt! Vad var det för spännande som gick på TV då? :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: