VILL HA!

2009-07-05, 21:43:24 / Kategori: Allmänt


Den här vagnen är jag sjukt sugen på! Den finns att hitta splitterny på tyska Ebay för en alldeles löjlig summa. Vissa av vagnarna går för under tusenlappen inkl frakt. Samma vagn finns att köpa i Sverige för runt 5000 kr, och begagnade ligger de på ca 2000-2500 kr.

Det är en identisk vagn med Brio sing, som jag först var inne på att köpa när vi letade vagn. Denna kommer med sittdel som går att ha åt båda hållen.

Skulle det visa sig att den inte alls känns bra och att jag är missnöjd, så säljer jag den helt enkelt. Och man kan ju tydligen lätt göra sig en liten hacka på att sälja den här i Sverige. Om den däremot känns jättebra och vi är nöjda, så kan jag istället sälja den andra vagnen, och den bör jag lätt få mer än 1000 kr för. Så oavsett hur jag bär mig åt så kan jag tjäna en slant på den här affären :)

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-07-05 / 23:43:08

Så du har beställt den? Som du skriver så kommer du iaf tjäna en hacka..Vill du inte ha den kan du lätt sälja den på blocket eller tradera för en slant o tjäna lite.

Emilie-Mamma till Liam
BLOGG: http://grese.blogg.se/ 2009-07-06 / 09:10:46

hej hej.

är inte det en crescent m300 eller vad den heter ? det liknar den, man kan bygga om den till en massa =)

de säljer ut den nu för 2900:-

kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: