LILLE ♥

2009-06-04, 14:55:59 / Kategori: Allmänt
Hej på er!
Min dag än så länge har varit full av hushållsbestyr. Tvätta, plocka lite här och där, sortera fram lite kläder i storlek 62 till Elliot mm mm. Inledde även denna morgonen med min 5 kilometers promenad. Det är skönt att få det gjort.

Elliot har varit på bättre humör idag än igår. I natt blev jag lite orolig att han var sjuk. Jag är ganska bra på att skrämma upp mig själv nämligen. Han la sig klockan 20 igår i sin säng, eftersom vi tänkte börja få lite rutiner även när det gäller hans nattning. Innan har han ju bara somnat här och där, antingen hos oss eller i soffan eller på nåt annat ställe.

Det tog nog en timme med en hel del springande för oss för att trösta och stoppa i nappen som han tappade. Men vi gav oss inte, och han fick ligga kvar. Han var aldrig ledsen och grät, utan gnällde mest när nappen åkte ur. Vips så hade han somnat!
Jag la mig och läste lite, men somnade ganska snabbt och trodde att jag skulle bli väckt efter nån timme. Halv tre vaknade jag av två exploderande boobs, och Elliot sov fortfarande! Det var då jag blev orolig och fick för mig att han hade fått RS och allt vad det var. Löjligt, jag vet! Tog upp honom så att han skulle få äta, men han åt bara lite innan han ville fortsätta sova.
Han vaknade vid halv sex igen när Jockes klocka ringde. Lustigt, för alla förutom Jocke själv vaknar av hans alarm :) Jag får tom putta på honom så att han kan stänga av oljudet.

Elliot har legat en del på sin lekmatta idag och tittat och flinat åt saker som inte finns. I alla fall ser inte jag nåt kul att skratta åt, men det gör tydligen han. Och även idag somnade han på mattan mitt i "lekandet".



Jag flyttade över honom till vagnliggdelen, och där har han sovit nu. Nu hör jag dock att han börjar pipa och gny, så det är nog snart full fart igen.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-06-06 / 20:48:51

inga rutiner hos oss inte.jag har försökt men lillan har väldigt ont i magen o skriker hela kvällarna :( inget jag gör hjälper...har henne på axeln, vaggar henne osv..lägger jag henne ner skriker hon bara mera, ska prata med bvc om detta på tisdag.vi har försökt allt här hemma men hon bara skriker o skriker...jobbigt




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: