STORSTRYK!

2009-06-05, 09:59:36 / Kategori: Allmänt
Oj oj oj, gårdagens match blev ännu en förlust att lägga i samlingen. Och denna gången var det nästintill förnedring för de stackars tjejerna. De hade verkligen inte en suck, och Jitex dundrade in mål efter mål. Inte ens när domaren var snäll och lät Mölnlycketjejerna spela 6 mot 4 så hjälpte det... De förlorade med ungefär 12-3 :) Men bättre lycka nästa gång! Då är det på hemmaplan, kanske det hjälper?

I morse vaknade jag i sedvanlig ordning kl 5.30 när Jockes klocka ringde. Till på köpet vaknade även Elliot och var inte alls på humör. Stånkade och stönade och kom inte till ro igen. Fick ge honom koksaltlösning i näsan, för han lät ganska täppt. Sen somnade han om gott igen.
När vi hade lämnat Tindra i skolan satt vi i sängen och lekte en stund med hans nya mobil. Han fullkomligt älskar den, och skulle säkert kunna ligga och titta på den och skratta åt den i flera timmar i sträck. Nu får ju jag kramp i armen av att sitta och hålla den över hans ansikte, så vi måste komma på en lösning så att den kan hänga över hans säng.



Helg igen då. Vad ska man hitta på? Jocke ska fixa med bilen imorgon tror jag, så jag och Ellioten får nog sköta oss själva. Skittråkigt att vädret är så kass, annars hade man ju kunnat åka nånstans. Nu vet jag inte vad vi ska göra...

Vad har ni för helgplaner?





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: