ÄNNU ETT FYND!

2009-03-12, 19:42:24 / Kategori: Allmänt
Har länge kollat efter bärsele på Blocket, men det finns inte så supermånga av någon anledning. De som finns är dessutom ganska dyra, och jag är inte så pigg på att lägga hur mycket pengar som helst på en.
Nu satt jag återigen och kollade runt, och hittade en jättefin i Kungsbacka för bara 250 kr. Aldrig använd, bara provad ett par gånger. Vilket fynd! Ska åka och hämta den på lördag. Jippie, ännu ett fynd som fick mig på superbra humör!



I den här ska Elliot hänga och dingla...

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-12 / 21:16:07

Nyhet på IKEA...har en matchande barnstol också..

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-03-12 / 22:26:15

Vilket fynd!!! Nu blir jag faktiskt avis. Jag har bara lyckats göra ett enda fynd på tradera under denna graviditet. Har försökt så många gånger men ALLTID blivit överbjuden.



Nä.. blev ingen film idag. Jag får spara den till imorgon. Fredagsmys med magen får det bli.



Perfekt... bebisarna kostar inget och ska männen följa med då får de betala själva;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: