FRÖKEN UR, SLÄNG DIG I VÄGGEN!

2009-03-04, 22:19:52 / Kategori: Allmänt
Jag skulle nästintill kunna ställa klockan efter Elliot i magen. Inom ett spann på max 15 min kl 22 på kvällen så blir det rajraj i magen. Oavsett om jag ligger i sängen eller sitter upp nånstans. Nu när jag sitter vid datorn känns det som om någon kör runt en degknådare inuti min kropp. Vad jag önskar att jag kunde se honom och vad han pysslar med där inne varje kväll kl 22.
Och framför allt, vad kommer han pyssla med kl 22 på kvällarna när han är född? Spännande! Nu önskar jag att jag kunde lägga mig i sängen ikväll, somna och vakna upp om fem veckor. Nu går tiden väldigt långsamt igen...


35 dagar kvar!


Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-03-05 / 09:14:33

Var super skoj att se henne igen såklart. Men eftersom man är så långt gången så ser man inte så mkt. Huvudet på en bild och benet på ett annat. Men självklart skönt att se att allt var bra med henne och att hon växer som hon ska. Längtar sjukt mycket efter att få se henne på riktigt nu ♥ Nedräkningen påbörjas här med...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: