SKÖNA SÖNDAG

2009-03-29, 10:50:06 / Kategori: Allmänt
I morse väcktes jag av ett sms från syrran. Hon satt på akuten med sin karl som hade trampat så olyckligt att foten gick av. Men full och glad var han. Antar att en del smärta dämpades av detta fenomen, vilket kanske var tur i oturen. Så nu blir det en svåger på kryckor i x antal veckor. Stackare!

Själv har jag inte klätt på mig än. Man ska inte stressa en söndag, det är straffbart. Vi ska åka och ev köpa en TV idag, och även en snabb sväng till IKEA. Jag har fått ett hysteriskt behov av TV i sovrummet nu när det nalkas amning i tid och otid. Särskilt nu i början när jag är nyopererad och lite begränsad i vad jag kan/orkar göra. Vi ska köpa en större TV, och så ställer vi in den vi har i sovrummet. GÖTT!

Drömde i natt att jag hade fått en 4 veckors jordenruntresa av en kompis. Ja och en annan tjej skulle åka. Men plötsligt insåg jag att jag hade två små barn, och natruligtvis kunde jag inte resa ifrån dem. Tjejen som jag skulle åka med blev jättearg, jag fick världens ångest, för jag ville verkligen inte åka ifrån mina små barn. Vaknade av att jag låg och storgrät. Vaknade min älskade sambo av detta och tröstade mig?? Oh nej, han snarkade på som vanligt.
Detta känns olycksbådande inför kommande barnskrik på nätterna...

Nu ska vi sätta lite fart och komma iväg tror jag. Rapporterar senare om ev TV-inköp och andra spännande söndagshändelser.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-03-29 / 13:23:53

Låter som här hemma, Bella är ju vaken MYCKET på nätterna och låter såklart... men sambon, han bara sover och snarkar!

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-03-29 / 14:37:56

Större TV i vardagsrummet????? Den ni har är ju redan för stor.... Ni får slå ut väggarna snart ju




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: