SNORIGT...

2009-03-26, 10:24:30 / Kategori: Allmänt
God morgon!
Har nyligen vaknat och precis ätit frukost framför datorn, samtidigt som jag betar av alla mina obligatoriska sidor som jag kikar på här. Läser alla bloggar, kollar mailen... Ja ni vet.
Börjar bli lite slemmig i halsen och näsan känner jag. Harklar mig och rosslar som en gammal rostig traktor på morgonen. Kanske får jag använda Näs-Frida på mig själv hahaha!

Idag ska jag på ett extrabesök hos bm och kolla blodtrycket igen. Förmodar att det inte är nånting, men det känns ändå skönt att få en extra koll. Plus att det är lite kul att gå dit, det händer nånting på dagarna och tiden går i alla fall lite fortare.

Igår var jag ute nästan hela dagen. Syrran kom hit strax efter lunch, och sen åkte vi iväg till IKEA bla. Där lufsade vi runt i hur många timmar som helst, åt lunch, träffade mamma och pappa som kom dit mm.
Köpte tyg som jag ska sy gardiner till vardagsrummet av. Ska sy rejäla gardiner denna gången, som man kan dra för. kan vara skönt att kunna göra det sen när man ska vara uppe halva nätterna och amma och trösta barn. Detta tyget blev det.



Köpte även en liten batteridriven lampa som vi ska använda i badrummet när man ska upp och byta blöjor mitt i natten. Det blir ett dovt ljus, alldeles tillräckligt för att kunna se vad man pysslar med där inne. Vill inte tända den vanliga badrumslampan. för den är så himla stark. Då tror väl Elliot att det är hej och god morgon, och det kanske är det sista mamma och pappa vill kl 3 på natten :)


Den vita lampan hänger nu på skåpet över skötbordet. Jättemysigt.


Anna
BLOGG: http://annahanell.blogg.se/ 2009-03-26 / 15:11:36

snygga ju finns dom på ikea :) Har ja inte sett :P




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: