LITE SHOPPING OCH MAT

2009-11-14, 17:11:58 / Kategori: Allmänt
Lördag är min nya favoritdag i veckan. Eller det kanske alltid har varit min favoritdag :) Men nu är det det för att jag "får" äta, eller rättare sagt tillåter mig själv att äta.
Borde kanske äta nyttigt som fan, sallad och kött bara. Men jag ruckar lite på gränserna och äter faktiskt just det jag blir sugen på. Så idag blev det tex en cheeseburgare i stan, lite lösgodis, och ikväll ska det faktiskt bli pizza till middag :) Med risk för att magen kommer att krångla lite... Men det får det vara värt.

Dagens vägning gick kanon :) Minus 1.1 kg blev resultatet denna veckan. Nu är jag äntligen nere på samma vikt som innan jag blev gravid, eller runt den tiden. Men jag är långt ifrån färdig, vill ner ca 9 kg till. Så jag kämpar på, trots att jag vissa dagar är såå nära att ge upp.

Idag har jag och Tindra varit i stan och shoppat lite. Blev en snabbis bara, för det var så grymt mycket folk i stan :( Inte ens jag orkade gå där. Vi fick i alla fall handlat lite pysselgrejer och Tindra köpte ännu två Pet shop djur.

Nu ska vi strax beställa pizzorna. Ska bli riktigt mumsigt!

Ha en superlördag mina vänner ♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: