NYSTART

2009-11-17, 18:44:54 / Kategori: Allmänt
Då har man registrerat sig på GI viktkoll idag! Har nu ikväll suttit och fyllt i lite uppgifter om min vikt och mina mål. Har även kollat recept och skrivit en lååång lista över vad som behöver handlas :)
När man registrerade sig fick man ett kanonerbjudande! Man fick en rabattkod, och den använde man sedan när man beställde en träningsbh från Triumph. Hela summan drogs av i kassan, så man fick den alltså gratis. Bara frakten fick man betala. Så jag beställde en bh som skulle kostat över 400 kr, och så betalade jag bara frakten på 39 kr. Det kallar jag ett kap :)

Idag åt jag en stekt kycklingfilé och avocado till middag. Hur himmelskt gott som helst :) Kraven är ju inte direkt skyhöga nu för tiden när man har levt på soppor i över 4 veckor.

Och för första gången efter ett spinningpass så har jag lite träningsvärk idag :) Gött, då vet man att det tog igår! Idag blev det, trots osäkert väder, en 5 km promenad. Hade ett depåstopp på vägen, då jag var tvungen att sticka in på biblioteket en snabbis. Men sen fortsatte turen vidare. Elliot var så söt i vagnen, han satt och tittade sig omkring, och så fort han såg en bil på närmre håll så sa han BRRRR. Lille gókillen!

Imorgon blir det ännu en promenad om inte regnet öser ner. På torsdag tänkte jag träna igen. Kan inte riktigt bestämma mig bara om det blir step, spinning eller afrodans. Får se hur kroppen känns helt enkelt på torsdag.
Har ännu lyckats hålla mig från vågen denna veckan. Brukar väga mig nästan varje dag av gammal ful ovana. Men nu ska jag vänta till helgen. Är beredd på en uppgång denna veckan, eftersom jag nu börjat äta vanlig mat igen.

Nu är det bus- och gosdags med Ellioten innan han ska sova!





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: