FÖR TIDIGT FÖR MIN SMAK...

2009-10-18, 08:06:54 / Kategori: Allmänt
Det passar inte alls mig att gå upp kl 6.30 en söndagmorgon. För Elliot verkar det passa desto bättre, så mamman fick bara gilla läget och gå upp med en leksugen bebis.

 

Det var bara att sätta på en kopp kaffe och bita ihop. Elliot var så himla happy, och jag satte mig och slösurfade lite.

Nu är hela familjen uppe, så snart är det high life i stugan :) Får se vad vi ska hitta på idag. Funderade på att ta med Tindra till Panduro och köpa lite pysselgrejer.

 

Är fortfarande lite trött, så jag lägger bara in lite bilder nu. Får skriva mer sen!

 

 

17 okt 2009

 

♥ Syskonkärlek ♥

 

Den här bilden kommer pryda mitt VISA-kort :)


Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-10-18 / 08:42:44

Inte det roligaste en söndagsmorgon kanske. Idag fick vi lite "sovmorgon" faktiskt. Amanda vaknade inte förrän 07.3o :o)

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2009-10-19 / 22:30:33

Underbara syskonbilder! <3

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-11-01 / 15:40:02

ahhh sötaste barnen. Tänk vad tiden går fort. Alldeles nyss låg Elliot och Leo i magen och vi ville bara få ut dom! Nu är de här och förgyller våra liv.



Shit va duktig du är med din viktnedgång. Jag har lessnat totalt på att det inte händer något. Jag har inte den karaktären som du som klarar Camebridge!:)



Tack för alla komplimanger till min lillskrutt. Operationen är nu väldigt nära och just nu känner jag mig lika lugn som för några veckor sedan. Den värsta nervositeten har lagt sig. Nu kommer den nog inte komma förens han rullar in på operation och jag ska se honom sövas. Hua!



Väggdekorationen betyder "Du är vackrast/sötast i världen". Det kändes som att jag kan stå för det;) Haha



Massa kramar till dig och dina sötnosar!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: