RIS I MUNNEN

2009-10-13, 13:14:12 / Kategori: Allmänt
Igår såg jag dem! De två pyttesmå riskornen som ligger i tandköttet och bara väntar på att få kika fram. Inte konstigt att Elliot varit lite underlig den senaste tiden, det gör väl ont i munnen på stackaren. Det är bannemej inte lätt att få syn på dem, för hans tunga är som en stor elefanttunga i munnen när man försöker kika in. Den flänger fram och tillbaka, in och ut så det är nästintill omöjligt att få korn på tänderna. Men jag såg dem!

Idag går det inte i många knop här hemma. Just nu sover Elliot, och jag har faktiskt nyss tagit på mig vanliga kläder. Har lufsat runt i myskläder hela dagen, så det var väl på tiden att rycka upp sig lite :)
Tanken är att jag ska gå ut och posta ett paket, men det tar emot så in i vassen. Det ser så kallt ut ute :) Fast vi behöver frisk luft både jag och Elliot, så vi ska gå ut så fort han vaknar.

Spinning igår igen. Usch... Detta är verkligen nåt som frammanar dödsångest hos mig. Efter uppvärmningen är jag trött, och en kort stund in i konditionsdelen är jag så trött att jag mår illa och allvarligt funderar på att gå av cykeln och gå hem. Men samtidigt så är det grymt skönt att plåga sig själv genom hela passet, för jag vet ju att det är grym träning! Och sen är det ju löjligt skönt när det är över.
Imorgon tänkte jag kolla om det finns step eller nåt sånt. Vill variera mig lite, så det inte blir för enformigt.

Nu ska jag plocka lite här hemma innan vi går ut... Bläh...

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2009-10-14 / 12:10:11

Jag har 2 nystartade tävlingar inne hos mig, med presentkort från Lekvira och Viking gummistövlar från Nicework i potten, totalt är det 5 pågående tävlingar just nu - var gärna med! kram Carolina




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: