TÅLAMOD

2009-10-06, 09:05:12 / Kategori: Allmänt
Man kan verkligen inte anklaga er för att ge upp när det gäller min blogg. Inte skrivit en rad sedan i... fredags va? Slarvigt värre, men jag har helt enkelt inte haft lust. Ändå har jag nog haft en hel del att berätta. Men men...

Var på Gekås i lördags med syrran. Vi gick upp i ottan och kom iväg från Mölnlycke redan vid sju. Men vad hjälpte det... Först satt vi och pratade och pratade i bilen så vi åkte alldeles för långt :) Det var bara att vända, men där slarvade vi nog bort en halvtimme ungefär.
När vi kom fram så var det bara att gilla läget och ställa sig i kö!!! Har inte stått i kö till Gekås på flera år! Dessutom regnade det och var svinkallt. Men vi köpte varsin macka och bet ihop i kön som var ca 50 m lång framför oss. På den kvarten det tog innan vi kom in så hade nog kön växt bakåt med en tvåhundra meter. Puh...
Och till råga på allt så hade vi sån bonntur när vi kom in, för precis efter oss stängde de dörren igen. Oj oj oj, gissa om man hade fått tuppjuck om dörren stängde rakt framför näsan på oss!!

Fyndade i alla fall en massa bra grejer till barnen, lite kläder, sängkläder, leksaker mm mm. Ska se om jag får tagit lite bilder så jag kan visa er.

I söndags vaknade jag till värsta ovädret. Skulle in till stan och träffa en kompis och hennes dotter, och så skulle vi till Naturhistoriska muséet. Var osäker på om vi ens skulle kunna ta oss utanför dörren, men det lugnade sig lite så vi kom iväg.

Måste ta lille plutten, han vill sova men kan inte komma till ro. Återkommer senare!

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-10-06 / 20:52:30

Tack underbara du!:)

Jag vet hur det är att vara dålig på att uppdatera. Det finns ju en hel del annat att göra på dagarna:)



Kramar

Carolina
BLOGG: http://www.carolina1979.se 2009-10-07 / 22:41:23

Oj shit, då måste det varit massa folk - trodde inte det var köer dit längre!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: