EN GANSKA TREVLIG MÅNDAG :)

2009-09-28, 21:52:50 / Kategori: Allmänt
Måndagen som började som en ganska grå, blåsig dag visade sig bli en otippat trevlig dag ändå! Att nåt kan vända så fort, det är ganska häftigt!
En liten sak som legat gömd togs tag i, och det visade sig vara ett bra initiativ. Kanske får man börja med små steg, och sen får vi se hur det utvecklas. Ja jag vet att det låter som om jag talar i gåtor :) Kort sammanfattat, en gammal vän hörde av sig, och det verkar som om vi kommer ta upp kontakten igen.

Imorgon ska jag gå på spinning med en kompis. Jäkligt skrämmande måste jag säga... Konditionen är inte direkt på topp för tillfället, men det är väl å andra sidan det jag ska jobba på. Men bäst att ta ett baspass först, annars trillar jag nog av pinnen.

På dagen imorgon ska jag och Ellioten åka in till stan och träffa en nyfunnen vän. Det blir lite shopping och sen lunch tillsammans. Ska bli himla nice faktiskt! Måste bla leta efter träningsbyxor att ha på spinningen :)

Elliot sov ruskigt dåligt i natt. Eller, nej det gjorde han inte, men jämfört med hur han brukar sova så var det dåligt. Han vaknade redan vid ett och ville ha mat, plus att han inte alls var på nåt glitterhumör :( Jag pallar bara inte det där att vakna till bebisgråt. Vill bara stoppa fingrarna i öronen! Som tur var så gråter han ytterst sällan när han vaknar!
Gav honom lite havrevälling ikväll innan han skulle sova. Det gick helt ok, men han åt bara hälften, sen fick han ersättning. Än har han inte fått ont i magen i alla fall, så jag tror det är lugnt :)

Har er måndag varit bra?? ♥

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-09-29 / 07:28:19

Duktig du är som kommer igång med tärningen, annat är det med en annan :p




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: