BRA AFFÄR!

2010-04-22, 10:40:28 / Kategori: Allmänt
Jiiiiz vad jag fryser! Var ute och gick 5 km slingan med Julie tidigt i morse. Riktigt skönt att komma ut så tidigt, friskt och härligt. Nu försöker jag värma mig med en kopp te, och snart blir det en dusch. Efter det kikar vi nog bort till Julie och lilla Nellie en stund. Planen är att hämta Tindra i skolan sen och gå och köpa en fisk som hon ska ha i mormors akvarium :)

Igår hände det grejer med Briovagnen minsann. En tjej från Uddevalla ringde och var jätteintresserad också. Jag sa att jag egentligen skulle hålla vagnen till tjejen från Åmål, men att jag självklart kan tänka om ifall de lägger ett högre bud. Vilket de gjorde utan att blinka :) Sen bjöd tjejen från Åmål över, och det blev lite budgivning fram och tillbaka.

Så från att först ha sänkt vagnen från 3000 kr till 2000 kr, så landade slutbudet på 3250! Dvs 250 kr mer än vi hade begärt från allra första början :) Inte illa! Så i eftermiddag kommer de och hämtar vagnen.

Elliot börjar äntligen friskna till igen. Nu ska vi hålla oss långt ifrån alla som är sjuka, vi har haft vår beskärda del för hela 2010 känns det som.

Dags att plocka lite här hemma, sen ut i solen igen. Ha en bra dag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: