HUR SKA JAG SLINGRA MIG UR DET HÄR DÅ...?

2010-04-05, 22:21:27 / Kategori: Allmänt
Bläääh... Imorgon är det dags för Elliots ettårsundersökning på BVC, och vaccinering igen. Stackars liten, jag vill inte vara med :( Förra gången fick Jocke följa med till BVC, och när det var dags för hemskesprutorna så gick jag ut ur rummet. Klarar inte att se när han får så ont lilleman...

Men imorgon måste jag gå dit med honom ensam. Det betyder att jag måste sitta med honom i knät när de ska hugga honom i låren. Snacka om att jag måste stålsätta mig för att inte ta honom under armen och springa därifrån för att rädda honom undan smärtan. Kommer säkert börja gråta jag med :(
Tindra frågade iofs om hon fick följa med och hålla honom. Kanske kan jag stanna hemma då och slippa eländet??

Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-04-06 / 11:38:40

Hoppas att det går bra på bvc, det är inte roligt när dom ska få sprutor men som tur är går det fort över!!



Ha det fint, kramis Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: