INTENSIV RELATION...

2010-04-05, 22:15:12 / Kategori: Allmänt
För tillfället har Tindra & jag en ytterst laddad realation. Hon befinner sig i nån form av minitonårsstadie, och detta får utlopp på det sätt att oavsett vad jag säger så ska det sägas emot. Och det verkar vara just jag som triggar igång henne till max, även om både Jocke och hennes pappa också får sina duster ibland. Men för tillfället är det ungefär som om vi är som hund och katt.

Jättetråkigt, jag saknar den mysiga relationen vi hade förr. Men samtidigt så förstår jag på henne att hon själv drunknar i dessa hormonöversvämningar... Hon kan inte styra över sig sälv, men jag måste ju ändå få markera när det inte är OK.

Jag undrar hur länge denna perioden ska hålla i sig? Inte till hon är förbi tonåren väl? Då kommer jag inte ha något hår kvar...


Jossan
BLOGG: http://www.jozzan.bloggspace.se 2010-04-06 / 08:11:11

Jadu, jag undrar detsamma!! Här har ju Bianca varit sån där hur länge som helst och man kan bli galen ibland..



Jaja, det går nog över tids nog men det är fan så jobbigt att vara mitt upp i det just nu, för alla parter!!



Kramis Jossan




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: