NEJ MAMMA!!!

2010-04-19, 22:10:12 / Kategori: Allmänt
Nej mamma, jag är inte sinnesrubbad. Men jag kan däremot erkänna att jag har en form av missbruk som jag skulle behöva bearbeta... Mitt barnvagnsmissbruk. Idag var vi och köpte en vagn till.

När jag säger det högt så låter det faktiskt lite tokigt... Men men, nu är det så! Så nu är det två vagnar som ska säljas här hemma. Akta Gracon ska också bort, den som vi först tänkte ha till Turkiet.

500 kr på Blocket, sprillans ny :)

 

Denna känns så mycket mer rejäl att ta med till Turkiet. Kommer funka oavsett underlag, plus att det är mycket bättre komfort i den än Gracon.

 

Så om någon är i behov av en mindre vagn, som man dessutom kan ha direkt från att bebisen är nyfödd, så har jag en Akta Graco Mirage plus att sälja! Babyskyddet går alltså att klicka fast direkt på vagnen.

 

 

 

 


mamma
2010-04-19 / 22:23:43

ja jag vet inte vilken "jourhavande"som kan vara till din hjälp

Tova
BLOGG: http://trasslet.se 2010-04-26 / 20:06:56

Haha, jag är också lite besatt av barnvagnar, iallafall när jag var gravid. Var det enda jag kollade efter när man var ute på gatorna.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: