ONE DOWN, ONE TO GO!

2010-04-21, 20:31:50 / Kategori: Allmänt
Fick sålt Gracon innan, och imorgon kommer en familj ända från (fucking) Åmål och köper Brion. Förmodligen, hon sa att om de åker så långt så kommer de att köpa den. Och vagnen är ju i kanonskick, så det finns ingen anledning för henne att ångra sig.

Skönt, det ramlar in lite extrapengar till resan och skatten. Inte fel :)

Efter lön och föräldrapenning ska vi fixa pass till Elliot. Ska bli väldigt intressant att se hur han kommer att se ut. Känns som om det blir svårt att få honom att sitta still när de ska ta kort...
Jag behöver också nytt pass, mitt går ut. Men det kan vi ta nästa månad. Man får sprida ut utgifterna när det går :) Elliot ska dessutom ha Twinrix - hepatitvaccination, och de var ganska dyra. Eller inte egentligen, med tanke på vilket skydd de ger.

By the way... Gubben under har dött. Vi såg hans dödsannons i tidningen idag. Trist för hans släkt naturligtvis, men jag kommer inte sakna knackningarna...


Anonym
2010-04-21 / 22:06:28

Haha... Kommentaren om grannen under fick mig att tänka på "vänner". De har också en knackgranne som dog... :)



Skönt att du fått iväg vagnarna. Jag skulle behöva lite av ditt vagnbegär. Vi har fortfarande samma vagn till leo... Stackars barn;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: