SEDAN SIST....

2010-04-15, 22:00:05 / Kategori: Allmänt
... så har det inte hänt så väldans mycket.

Jag & Ellioten fick ett spontanryck i förrgår och kastade oss på en buss till Ulricehamn där mina föräldrar har sin husvagn. Hur kul som hest att bara traska fram till yttertältet och säga hej och se deras förvånade ansikten :)
Jätteskönt att vara där, och vädret var kanon. Tog bla en riktigt lång promenad längs med sjön Åsunden. Det är fruktansvärt fint där, och jag älskar att gå längs med vatten. Det är extra najs när solen bränner i nacken :)

När vi kom hem igår blev Elliot sjuk. Igen. Feber och hosta. Hostan verkar riktigt jobbig denna gången, och det verkar göra rejält ont när han hostar, för han börjar gråta varje gång. Lille skrutten... Så i tillägg till att han nu för tiden är sjukt mammig, så blir det ju inte direkt bättre av att han är sjuk. Nu är han som ett plåster på mig...

Har varit och tränat ikväll, efter ett uppehåll sedan i måndags. Körde tungt då, så jag har haft saftig träningsvärk i låren bla. GÖTT! Idag blev det afro. Det är för kul alltså, ni borde prova det om ni har möjlighet.

En glad nyhet förresten är att det nu ser ut som om Turkietresan faktiskt blir av! Här svänger det hej vilt, jag vet :) Lite "oväntade" försäkringspengar damp ner i ett brev idag, så vi nallar lite av dem ett tag. Så skönt att vi kommer kunna åka till slut ändå!!

En tråkig nyhet är att en släkting till J fick besked om att hennes cancer spridit sig och att det inte går att göra något :( Hon fick nyligen beskedet, men verkar inte ha många dagar kvar.
Fy faaan, jag hatar cancer!!! Och man kan inte bli annat än nojjig när man hör folk överallt som blir sjuka i det... ÅNGEST! Förbannade sjukdom!

Nu ska jag gå och lägga mig hos lilla hostkillen :( Har hört honom hosta och gråta om vartannat nu medans jag skrivit detta inlägget. J ligger redan hos honom, så jag tar och kryper ner hos mina killar. God natt!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: