VÅR SENASTE TID I BILDER!

2010-04-11, 21:58:18 / Kategori: Allmänt
Vi har gjort en massa kul den senaste tiden, men jag har varit dålig på att lägga ut bilder. Därför blir detta ett bildinlägg huvudsakligen, med lite små kommentarer här och där.




Elliot på hans ettårsdag! Present i sängen när han vaknade, och sen den fina bilen från mormor & morfar :)


Dags för födelsedagsfika!

 

 

 

 

Elliot premiärleker på lekplatsen.

 

Mest såg han ut som en fågelholk... ;)

 

Tindra i full fart...

 

 

Elliots dop & födelsedagstårtor. Home made by me ;)

 

Elliot och faddrarna Steffen & Jenny.

 

Under detta moment kämpade Elliot för sitt liv för att komma upp :)

 

Själva dopet var jättefint, enkelt och lättsamt. Prästen var kanon, och hon klämde till och med in en extra sång bara för att trösta Elliot som var lite trött och ledsen. Så vi och alla gästerna fick klämma i med Bä bä vita lamm :)

 

Vi tackar alla er som var där så hemskt mycket! Tack för att ni kom och delade dagen med oss, och tusen tack för alla fina presenter.

 

 


Amanda & Oscar
BLOGG: http://glantan.blogg.se/ 2010-04-12 / 11:11:33

Läckra tårtor!!! Och söta barn :)

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2010-04-12 / 20:29:10

Men jesus va pysslig du är. Världens finaste tårta och cupcakes. Nu får jag prestationsångest till max;)

Nu är mitt mål att bli 1/10 del så pysslig som du till Leos 1 års dag, då är jag nöjd!



Ta hand om er!

Kramar

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2010-04-14 / 13:14:14

Ny bloggadress from idag! Kommer succesivt sluta med den nuvarandra. Maila mig för att få den nya adressen!

Cissi
2010-04-14 / 20:09:50

Vilka underbara tårtor! Är lite nyfiken på faddrarna, är dom ett par?

Fadder Steffen
2010-04-16 / 15:56:23

Faddrarne är inte ett par.... Fadder Steffen är singel o sökande... :-p

J U L I E
BLOGG: http://juulieee.blogg.se/ 2010-04-18 / 20:55:02

åhhh så fina tårtor och choklad cupcakes e ju bara heaveeeeen... du får änna fixa till sånna o bjuda mig på de ;-) eller baka de me mig åtminstone haha!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: