HULLEROMBLADDER!

2010-08-09, 10:25:09 / Kategori: Allmänt
Jag gillar inte alls känslan av höst som innfinner sig allt oftare i min kropp... Idag är verkligen en sådan dag. Kommer nog inte bli många knop gjorda här hemma, och ute är det bara blött, regnigt och... fult!! Ja det är det bannemej, det är FULT ute idag!! Usch...


Ser massa människor gå förbi ute på gården, med jackor på. Själv har jag tagit på mig strumpor, och det känns som ett hösttecken som kommer smygandes...


Innemysdag får det bli! Kanske på sin höjd att jag röjer i badrummet och skruvar ner skötbordet som inte används längre. Det används, men inte på rätt sätt. Det ligger numera aldrig barn där på, utan bara en massa ihopvikt tvätt som inte verkar komma längre ;)


Jösses, detta inlägg tog mig en kvart att skriva. Sitter vid nya laptopen och har inte alls vant mig vid hur knapparna sitter! Känns überskumt... I-landsproblem!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: