TAX FREE

2010-08-05, 09:49:14 / Kategori: Marmaris Augusti 2010
Sitter och funderar på om jag ska beställa lite grejer från tax free:n när vi åker. Fick hem en sån där katalog häromdagen. Kollade hemsidan direkt, om det fanns nåt kul. "Låtsasklickade" hem grejer som jag brukar göra, och när jag kom till kassan såg jag att det bara var... godis?! Och ett pysselpaket till Tindra iofs, men ändå ;)


Fast å andra sidan...
När man är utomlands, så finns det sällan godis man tycker är gott. Så har det i alla fall varit i Turkiet när jag har varit där. Eller gott och gott, det handlar ju om en vanesak. Jag har inte växt upp med den sortens godis, därför är det väl inte lika gott för mig.
Så jag funderar på att beställa lite godis som vi får med oss på resan ner. Polly och Ahlgrens bilar, kan det bli mera "hemma" ;)


Men en sak längtar jag efter i Turkiet - Turkish delight i alla möjliga smaker och färger
:)


Bild lånad från Google!





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: