OCH HELGEN SA SVISCH...

2010-02-28, 18:56:03 / Kategori: Allmänt
Hmm... Nyss var det fredag eftermiddag. Nu är det som genom ett trollslag söndagkväll. Jag fattar ingenting. Tiden bara rinner iväg... Helgen är över lika fort som om man blinkar.

Igår var det mamma-dotterdag. Jag och Tindra åkte in till stan och shoppade lite. Sen laddade vi batterierna med jättegod sushi. Tindra är i en ålder nu då man inte känner några som helst hämningar. Plötsligt på sushihaket satt hon och drog i sina ögonvrår så hon fick såna där små asiatiska streckögon.

Sen ringde telefonen på restaurangen. Då sa hon högt och tydligt: Ja du, jag undrar om han pratar kinesiska när han svarar? Det tror jag nog att han gör.

Hmm... Jag fick ge henne det onda ögat i smyg och hoppades att ingen såg eller hörde hennes lite smått konstiga funderingar och ögongymnastik.

Sedan var det dags för bio! Vi såg Till vildingarnas land. Den var verkligen jättebra, så om ni har lite äldre barn rekommenderar jag er att gå och se den med dem.
Och jag höll på att börja grina i slutet... Tindra också sa hon efteråt. Tur att man inte var ensam då ;)

 

Ha en fortsatt trevlig söndag mina vänner!




Lena
2010-03-01 / 09:17:14

gjorde hon en charlotte perreli på sushi-stället? ;)

hahah hon e rolig...

Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2010-03-01 / 21:55:26

Tänkte bjuda upp er på 1års fika nästa vecka. Vi får hoppas att syster din kryar på sig så ni kan komma allihopp.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: