ÅRET SOM GICK... 2009

2010-01-01, 15:58:39 / Kategori: Allmänt
Jag skulle också vilja göra nån sån där flashig Nyårskavalkad som många andra gör på sin blogg. Men hur skulle det vara genomförbart när jag knappt ens kommer ihåg vad jag gjorde i förra veckan? :)

Självklart har det mesta detta året kretsat runt barnen, och Elliots födelse bla. Nu när jag ser tillbaka, så har det här året fullkomligt skenat iväg ifrån mig känns det som. Jag skulle vilja vrida tiden tillbaka och njuta av varje minut igen.
Detta är en tid som fullständigt obetalbar, det finns inget i världen jag skulle byta mot det här. Att få vara hemma med mina barn, se dem växa upp och utvecklas och att få hjälpa dem på vägen.



*************************************


2009 var året då min stora tjej äntligen började skolan "på riktigt". I april föddes även hennes älskade lillebror som vi alla längtat efter coh väntat på!

Vi hade en fin, men varm sommar. Hela familjen, förutom Elliot insjuknade i en rejäl (svin?) influensa i juli månad, vilket resulterade i penicillin för alla tre.

2009 var också ett år då många stora kändisar gick bort, jag tänker självklart först och främst på Michael Jackson och Patrick Swayze.
Alldeles nyligen gick även Brittany Murphy hastigt bort i en ålder av 32 år.


***************************************

Det här var väl ungefär det jag kom ihåg av 2009 :) Nä, skämt åsido, det är såklart många fler minnen man har med sig från förra året. Men jag varken orkar eller vill rabbla allt här. Vissa minnen kan vara totalt ointressanta för er läsare, medan de för mig är helt ovärderliga.

Jag vill önska er alla ett riktigt bra kommande år! Jag önskar er allt gott, och hoppas att det nya året har en massa bra och roligt att erbjuda!

 

 

 

 

 


Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2010-01-02 / 03:35:16

God fortsättning på det nya året! Vad fin din blogg har blivit!



kram!

syrran
BLOGG: http://sorvas.blogg.se/ 2010-01-02 / 19:58:31

Året som du blev moster oxå ;) :) de glömde du ju :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: