BÄST ATT VARA PÅ SIN VAKT!

2010-01-13, 13:29:50 / Kategori: Allmänt
Om man inte passar sig så kan man bli inlåst i sitt eget hem. Av en 9-månaders bebis dessutom. Inte så himla häftigt...

Detta hände mig innan. Inte så att jag satt inlåst i flera timmar utan mat och vatten, men ändå. Jag gick in i sovrummet med tvätt, och Elliot kröp efter. Tjong sa det så hade han stängt dörren om mig. Och det gick inte att komma ut, för han satt precis utanför dörren som så klart öppnas utåt från sovrummet :)

Han satt där ute och gapade stygga slagord till sin mor som var på insidan och inte kunde komma ut och ta honom i örat :) Inte helt lätt heller att få en liten illbatting på 9 mån att fatta att han ska flytta sig.

Till slut kom jag ut. Men man lär av sina misstag, hädanefter ska han alltid följa med in i sovrummet :)

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.se 2010-01-13 / 15:20:03

Hahaha, nämen vilken liten buse han är! kram




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: